Prema njihovim informacijama, Lumiwings ima jako loš load faktor u Tuzli i pogriješila je sa izborom destinacija.
ZamaAero piše kako je greška što se nisu iskoristile linije za koje je prije letio Wizz Aira, te se samo nastavilo od tamo i tako zadržalo utabane linije ovog LCC-a.
“Umjesto toga Lumiwings leti na potpuno nepoznate tercijalne aerodrome na koje niko ne leti. Postoji razlog zašto tamo nitko ne leti”, navodi se.
Uz to Lumiwings ima jako niske cijene karata. Dodati na te cijene 20-25 eura da se letjelo na aerodrome gdje je letio Wizz Aira ne bi bio nikakav problem, a karte bi i dalje bile jeftine.
Pri tome je Lumiwings nepoznata minijaturna kompanija koja ne ulijeva povjerenje potencijalnih korisnika, te za istu ne znaju. Ona, za razliku od Wizz Aira ne akumulira putnike.
I sada se postavlja pitanje do kada će Lumiwings letjeti za Tuzlu. Kompanija guta ogromnu svotu novaca u ovom momentu. Do kada će potrajati 1,27 miliona eura?
“Kako sada stvari stoje Lumiwings će ovaj novac spržiti već ove zime. A šta onda? Hoće li Tuzla iznaći dovoljan novac za dodatne subvencije? Ili će Lumiwings prestati letjeti iz Tuzle? A ako prestane šta onda? Wizz Air će ovog ljeta letjeti još jedan let manje nego ove zime i imat će tek 8 letova na 3 linije”, navodi ZamaAero.