BIZnews

Prodaja brenda Gucci manja za 20 posto

Očekuje se da će prodaja modnih proizvoda Guči pasti za 20 odsto u prvom tromjesečju ove godine, prije svega zbog usporavanja ekomonskog rasta u Aziji, naveo je danas vlasnik brenda kompanija Kering iz Pariza.

Pixabay

Guči je prošle godine činio dvije trećine poslovnih prihoda pomenute francuske korporacije specijalizovane za luksuznu robu, prenio je Si-En-Bi-Si (CNBC).

Procjenjuje se da Guči više od trećine prodaje ostvaruje u Kini, čija je ekonomija u teškom stanju.

Ostali poznati brendovi Keringa su Iv Sen Loran, Balensijaga i Botega Veneta.

Medij navodi da je ovo upozorenje francuske korporacije u suprotnosti s predviđanjima njenih rivala, kao što su LVMH i Hermes, koji ne očekuju pad prodaje.

Kering je izvjestio da je njegov neto-profit prošle godine pao za 17 odsto, a njegove akcije pale su za više od 23 odsto tokom prošle godine.

Poređenja radi, njegov najveći rival LVMH, koji pored ostalog posjeduje Luj Viton i Henesi, ostvario je prodaju veću od očekivane za 2023.

Hermes je takođe objavio rekordnu godišnju prodaju prošle godine s planovima da nagradi bonusima sve zaposlene širom svijeta.

Dok su njihovi rezultati pokazali otpornost na tržištu luksuza, Guči cilja na mlađe kupce podložnije ekonomskim uticajima, navodi medij, pišu nezavisne.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh