Guči je prošle godine činio dvije trećine poslovnih prihoda pomenute francuske korporacije specijalizovane za luksuznu robu, prenio je Si-En-Bi-Si (CNBC).
Procjenjuje se da Guči više od trećine prodaje ostvaruje u Kini, čija je ekonomija u teškom stanju.
Ostali poznati brendovi Keringa su Iv Sen Loran, Balensijaga i Botega Veneta.
Medij navodi da je ovo upozorenje francuske korporacije u suprotnosti s predviđanjima njenih rivala, kao što su LVMH i Hermes, koji ne očekuju pad prodaje.
Kering je izvjestio da je njegov neto-profit prošle godine pao za 17 odsto, a njegove akcije pale su za više od 23 odsto tokom prošle godine.
Poređenja radi, njegov najveći rival LVMH, koji pored ostalog posjeduje Luj Viton i Henesi, ostvario je prodaju veću od očekivane za 2023.
Hermes je takođe objavio rekordnu godišnju prodaju prošle godine s planovima da nagradi bonusima sve zaposlene širom svijeta.
Dok su njihovi rezultati pokazali otpornost na tržištu luksuza, Guči cilja na mlađe kupce podložnije ekonomskim uticajima, navodi medij, pišu nezavisne.