Američka kompanija nastavila je da zaostaje za konkurentima, nakon što bilježi uzastopne godišnje padove na Volstritu, prenio je Blumberg.
Agencija ističe da je zbog toga “Najk” ove nedjelje odlučio da pokaže investitorima da ima plan za povećanje prodaje.
Analitičari navode da kompanija treba da uvede nove ponude cipela i odjeće kako bi oživjela potražnju, budući da se takmiči sa snažnim konkurentima, kao što su “On Holding AG”, “Adidas AG” i “Hoka”.
Akcije ove američkog proizvđača sportske odjeće imaju lošiji učinak od svih tih kompanija, navodi agencija.
“Rast akcija ’Najk’ bi mogao da se pokrene prije svega inovacijama, koje bi podstakle uvaćanje prodaje”, napisala je analitičarka korporacije Banka Amerike Lorejn Hačininson.
Kompanija sa sjedištem u Oregonu već je u decembru upozorila da će opasti prihodi u kvartalu do februara, kada je najavila planove za ukidanje radnih mjesta i pojednostavljenje asortimana proizvoda usred slabije prodaje.
Proizvođač je takođe snizio prognozu rasta prihoda za fiskalnu godinu koja se završava u maju i saopštio da se tada očekuje početak višegodišnjeg ciklusa inovacija proizvodnje.
Blumberg napominje da ovog mjeseca “Najk” predstavlja svoje patike “Er maks dn”, koje je reklamirao kao najbolji proizvod te vrste posljednjih godina, pišu nezavisne.