Italijanski regulator sumnja da web-stranica “preferiranim partnerstvom” s pojedinim hotelima “vjerovatno ometa učinkovito takmičenje na tržištu online prodaje usluga hotelskog smještaja i rezervacija, bar u (Italiji)”.
Takva strategija “šteti drugim online putničkih agentima, s negativnim učincima po smještajne kapacitete i, u konačnici, po potrošače koji se očituju u višim cijenama i ograničenoj mogućnosti izbora”, navodi se u saopćenju regulatora. Porezna policija Guardia di Finanza pretražila je italijanske urede Booking.coma, dodaje se.
“U potpunosti sarađujemo s Guardia di Finanzom i s talijanskim tijelom za tržišno takmičenje koji su jučer posjetili naše urede u Italiji”, rekao je glasnogovornik Booking.coma.
“Iako sarađujemo s talijanskim vlastima, u potpunosti vjerujemo da bi se zabrinutost za tržišno takmičenje trebala rješavati izravno s EU, u skladu s njegovim važećim regulatornim prijedlozima – a ne odvojeno, od zemlje do zemlje”, dodala je glasnogovornica firme, a prenosi Index hr.