Primarna joj je funkcija sakupljati sve aktuelne akcije u lokalnim prodavnicama. Sve pretrage, artikala ili prodavnica, mogu se ograničiti na određenu udaljenost od trenutne lokacije korisnika, što znači da, ako tako želite, možete isključiti akcije u prodavnicama koje se nalaze na drugom dijelu grada, piše Tportal.
Korisnici također mogu birati koje prodavnice i vrste artikala žele uvrstiti, dodatno prilagođujući listu prikazanog sadržaja. Sve se to nadograđuje na izradu personaliziranih lista za šoping, a one uključuju artikle koje je kupac ‘lajkao’, svojevrstan dodatak na već postojeći, ali relativno jednostavan popis za kupovinu.
Iza aplikacije stoji Osječanin Josip Muller, bivši menadžer u velikim internacionalnim kompanijama kao što su Coca-Cola, P&G i Johnson&Johnson. Muller tvrdi da je stvorio aplikaciju zbog frustriranosti rastućom inflacijom i želje da ponudi na jednom mjestu sve što kupcu treba za maksimalne uštede i pomoć pri kupovini.
Na projektu za pregled i pretragu promocija radi više od četiri godine, a razvoj same aplikacije trajao je oko godinu i pol.
No 360 Promo ide dalje nudeći ispis raznih online i fizičkih prodavnica u dosegu korisnika. Za razliku od ispisa akcija koji nudi najjača značajka, na listi za pojedini dućan nalaze se samo kratki opisi trenutnih promocija s opcijom izravnog povezivanja na web stranicu.
Riječ je o vrlo korisnom alatu zato što, pored potencijalne uštede novca, štedi vrijeme. Odlazak na pojedine web stranice dućana nerijetko oduzima poveću količinu vremena, a ovako možete ‘preletjeti’ trenutne akcije i brže doći do onog što vas zanima.
Još jedan jako koristan alat u aplikaciji 360 Promo jednostavan je ispis prodavnica koje trenutno rade.