Radi se o igrama Pinpoint, Queens i Crossclimb.
Svaka se može igrati najviše jedanput dnevno. A nakon odigrane partije igrači će dobiti uvid u statistiku. Uključujući ljestvice najboljih rezultata i podatak tko je od kontakata igrao istu igru.
Pinpoint je igra asocijacije. Igra će otkriti pet različitih riječi, a igračev zadatak je pogoditi kategoriju u koju riječi spadaju. Crossclimb kombinira kviz s pametnim igranjem riječima. Queens je najzanimljivija igra jer je u svom temelju popularni sudoku, ali bez brojeva.
Odluka ima smisla?
Iako na prvi pogled izgleda čudno, odluka LinkedIn-a o lansiranju vlastitih videoigara zapravo ima smisla, prenosi Poslovni Puls.
Primjerice igre koje New York Times servira svojim čitateljima prošle su godine odigrane su više od 8 milijardi puta. U intervjuu za Digiday, voditelj segmenta videoigara za NYT, Jonathan Knight, objasnio je kako su igre pomogle nakladniku da poveća i zadrži pretplatnike. “Ako ste pretplatnik i svaki tjedan se bavite i vijestima i igrama, vjerojatnost da ćete zadržati pretplatu tijekom dužeg vremenskog razdoblja puno je veća.”
I druge publikacije imaju sličan plan. Krajem prošle godine, nakladnik Hearst, koji izdaje popularne časopise i novine, kupio je Puzzmo, platformu za puzzle igre koja uključuje igre poput SpellTower-a i Really Bad Chess-a.
Vrijeme je da okrenemo novi list u tome kako produbljujemo korištenje i ponovno potičemo odnose na poslu. I da stavimo zabavu u središte svega.
Lakshman Somasundaram, direktor proizvoda u LinkedIn-u