Velika imena u industriji namještaja suočavaju se s neočekivanim izazovom koji bi mogao poljuljati ravnotežu na njemačkom tržištu namještaja, pišu nezavisne.
Dok je IKEA do sada neosporno držala glavnu poziciju, na tržište sada ulazi jeftinija konkurencija. Novi, pristupačni lanac namještaja planira otvoriti više trgovina u Njemačkoj, što će izazvati pomutnju, posebice u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji, prenosi Fenix magazin pozivajui se na pisanje njemačkih medija.
Najavom da će u skoroj budućnosti otvoriti više poslovnica u Njemačkoj, JYSK šalje jasnu poruku velikom švedskom divu.
Kompanija bilježi snažan rast prodaje u svijetu i Njemačkoj. U finansijskoj godini 2022./23. kompanija je ostvarila prodaju od 38,5 milijardi dolara na globalnom nivou i 1,172 milijarde eura u Njemačkoj.
Unatoč izazovnim tržišnim uslovima, JYSK planira otvoriti više trgovina i predstaviti novi “Store Concept 3.0”. Ulaže se i u logistiku i kadrove, a dosadašnjeg predsjednika uprave zamijenio je Rami Jensen.
Dok je IKEA poznata po ogromnim trgovinama i širokom asortimanu proizvoda, JYSK se oslanja na drugačiju strategiju. Ova trgovina namještaja impresionira kvalitetom proizvoda po pristupačnim cijenama i snažnom prisutnošću u urbanim sredinama.
Otvaranje novih JYSK poslovnica ne samo da će povećati konkurenciju u maloprodajnom sektoru namještaja, već bi potencijalno moglo imati i pozitivan učinak na potrošače.
Ovaj razvoj predstavlja zanimljivu prekretnicu u maloprodaji namještaja koja bi mogla uticati na ponašanje kupaca pri kupovini. Sve veća prisutnost JYSK-a takođe bi mogla potaknuti druge trgovce da preispitaju svoje taktike.
To bi im omogućilo pronalaženje novih načina za preživljavanje na ovom visoko konkurentnom tržištu.
Dok se IKEA prije smatrala simbolom jeftinog i modernog namještaja, širenje JYSK-a moglo bi iz temelja promijeniti pravila igre na njemačkom tržištu namještaja. Kupci će s uzbuđenjem vidjeti kako će ovaj razvoj uticati na njihove kupovne navike i industriju u cjelini, navode njemački mediji.