Nakon uspješno provedene akcije u trajanju od šest mjeseci u okviru koje je potrošačima omogućena ušteda na korpi proizvoda od 17,5 posto odnosno 50 KM, te povećanog prometa domaćih proizvoda, poslodavci su u suradnji sa sindikatom i Udruženjima potrošača, bez direktnog sudjelovanja Federalnog ministarstva trgovine, odlučilo nastaviti ovu akciju.
Popis u trećem krugu akcije obuhvaća 50 proizvoda, a za nastavak se prijavilo 21 trgovačko društvo odnosno oko 1.100 trgovina.
‘’Projekt ‘Zaključavamo cijene’ baziran je na dobrovoljno-dogovornoj osnovi. Pokrenut na inicijativu Federalnog ministarstva trgovine uz participiranje Udruženja poslodavaca, Sindikata trgovine, udruženja potrošača i domaćih proizvođača. Koncept predstavlja jedan sasvim novi modalitet partnerskog odnosa svih relevantnih aktera u oblasti trgovine’’. Pojasnila je ideju Merima Maslo, savjetnica ministra trgovine.
”Federalno ministarstvo trgovine i svi sudionici u projektu su, u cilju stabiliziranja cijena i ublažavanja rasta inflacijeInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre…. Program se provodi kroz dijalog i partnerski odnos na jedan novi način promovirali društveno odgovorno poslovanje trgovaca. U projektu su sudjelovala 32 privredna društva s oko 1.500 trgovinskih objekata. Oni su u skladu s popisom osigurali najmanje jedan proizvod po zaključanoj cijeni na dogovoreno razdoblje”. Pojasnilo je Federalno ministarstvo trgovine ovu hvale vrijednu akciju, prenosi BHRT.