Širenje i kontinuirani rast dio su poslovne strategije Lidla, a Balkan se smatra održivim i rastućim tržištem s velikim potencijalom. Uz Sjevernu Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu, kandidati za proširenje su još: Albanija, samoproglašeno Kosovo i Crna Gora.
Lidl promiče širenje na Zapadnom Balkanu. Ulaganja u potencijalne lokacije trgovina i skladišta već su započela, a lokalni timovi se osnivaju u obje nove zemlje. U svakoj zemlji već ima više od 100 članova, a pridružit će im se još kolega, navodi se na LinkedIn stranici tvrtke.
Prva trgovina u Bosni i Hercegovini već je izgrađena. Osim toga, nedavno su svečano otvorili prvi logističko-distributivni centar u Bosni i Hercegovini, koji će imati gotovo 60.000 m² skladišnog kapaciteta.
U Sjevernoj Makedoniji s oko 80 miliona vura već su počeli graditi najveću investiciju dosad, novi logističko-distributivni centar. Posvećeni su održivoj gradnji, uključujući zelenu energiju, recikliranje otpada i smanjenje plastike.
“Dio naše korporativne strategije je kontinuirani rast, ne samo kao tvrtke, već i kao tima. Zato analiziramo daljnje mogućnosti širenja, trenutno se fokusirajući na zapadni Balkan. Mogući kandidati za nova otvaranja u budućnosti su: Albanija , Kosovo i Crna Gora”, kaže. Tomasz Kuzma, voditelj širenja prodaje u Lidl International, prenosi Indikator.