U prigradska naselja kod Cazina mjesecima već ne dolaze poštari. Mještani su uskraćeni za poštanske usluge, ne dobivaju račune za struju, telefon, TV, pa su zbog toga prinuđeni da o svom trošku odlaze u gradske nadležne službe kako bi ih platili.
Namirivanje štete
Neki su čak dobijali duple račune sa obračunatim zateznim kamatama koje moraju platiti iako nisu krivi. Problemi se i dalje ne rješavaju, pa su sada u istoj situaciji i građani u centru Cazina.
Oslobođenje se pisanim putem obratilo Upravi JP BH Pošta sa direktorom Adisom Šehićem na čelu, tražeći odgovor na pitanje kada će ove probleme riješiti? U telefonskom razgovoru je rečeno da će odgovore dobiti u zakonski predviđenom roku. Do trenutka objave teksta, odgovore nisu dobili.
Admir Pjanić, sekretar Gradske uprave u Cazinu, za Oslobođenje kaže da je bilo pokušaja da se ovaj problem riješi. Ispričao nam je da se i sam kao građanin suočava sa ovim problemom.
Problem nedostatka poštara traje već duže u ruralnim sredinama, a sada se dešava i u samom centru grada. Razlog je taj što se niko ne prijavljuje na javne oglase i konkurse. Niko nije zainteresovan, a pretpostavlja se, kako se može čuti iz razgovora sa ljudima koji su već radili taj posao, da su razlog niska primanja. Koliko imam informaciju od pojedinih poštara, dešavalo se da oni sami snose troškove, da često idu svojim automobilima, toče gorivo i idu na teren kako bi završili posao. To su razlozi zašto nema interesovanja, rekao nam je Pjanić.
Privatna vozila
Nadalje kaže da u Gradskoj upravi imaju informacije o tome kako menadžment BH Pošte objavljuje javne oglase, ali da jednostavno nema zainteresovanih.
– Ljudi neće da idu i da rade sa svojim vozilima i o svom trošku, plus što su niska primanja. U nekoj drugačijoj situaciji svi bi se otimali za takve pozicije u javnom preduzeću, što je ranije bio slučaj. Ja živim u gradskom području i već treći mjesec mi ne pristižu računi. Kad odete u poštu, ne možete doći do računa, jer ga ne mogu lako naći. I onda ostaje opcija da idemo u ova preduzeća da nam dupliraju račune i tako rješavamo problem i plaćamo usluge. Tako, ustvari, rade svi. U Elektroprivredi kažu da dolaze svi građani, traže kopiju računa, a kad odemo do centralne pošte, teško da nam mogu pronaći račune. Ovo već postaje ogroman problem, a rješenje se ne nazire, zaključuje Pjanić.