Predstavnici kompanije informisali su Košarca o ambicioznom planu da u narednih nekoliko godina prodajni objekti kompanije Lidl budu prisutni u gradovima i općinama u BiH koji imaju više od 30.000 stanovnika. Sa aspekta razvojnih planova, naglašeno je da bi kompanija Lidl u budućnosti mogla otvoriti 2.000 novih radnih mjesta u BiH.
Košarac i predstavnici Lidla posebno su se fokusirali na pitanje zastupljenosti domaćih proizvoda u prodajnim objektima ove kompanije.
– Osim mogućnosti za nova zapošljavanja, smatram da je od ključne važnosti da u narednom periodu razgovaramo o tome na koji način i u kojem procentu će biti zastupljeni proizvodi iz Republike Srpske i Federacije BiH. Moj stav je da domaći proizvodi moraju na adekvatan način biti zastupljeni u svim trgovačkim centrima i na tome ću insistirati – naveo je Košarac.
Dodao je da je ohrabrujuća iskazana spremnost kompanije Lidl da proizvodi iz oba entiteta budu na odgovarajući način pozicionirani u njenim trgovačkim marketima, u skladu sa standardima te kompanije.
Košarac je najavio da će u narednom periodu biti organizovan sastanak predstavnika nadležnih entitetskih institucija i prepoznatljivih proizvođača iz Republike Srpske i Federacije BiH sa predstavnicima Lidla.
– Kompanija Lidl prepoznatljiva je na svjetskom i evropskom tržišu, a prisutna je i na regionalnim tržištima poput Srbije i Hrvatske. Raduje me njihovo opredjeljenje i spremnost da u budućnosti posluju u oba entiteta – naveo je Košarac, saopćeno je iz Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH.