Udruženje vozača i automehaničara Tuzle ističe da su teški uslovi rada i niske plate glavni izazovi s kojima se suočavaju, posebno u poređenju s mogućnostima zapošljavanja u inozemstvu, prenosi PRESS.
Muhidin Jašarević, član predsjedništva Udruženja vozača i automehaničara Tuzle, naglašava da je zanimanje vozača danas najtraženije, prvenstveno zbog prilika za zapošljavanje u inozemstvu. Međutim, u Bosni i Hercegovini, uslovi rada su izuzetno teški, a plate izrazito niske.
Rasim Kapković, vozač s dugogodišnjim iskustvom, ističe kako nije lako biti vozač u Bosni i Hercegovini.
Sadržaj se nastavlja nakon oglasa
Šta učiniti ako se na tijelu pojave papilomi, bradavice, “madeži” ili crvene tačke?
Sponsored by MonadPlug
“Sve ovisi o firmi u kojoj radite i uslovima rada. Općenito je jako teško. Vozači se najviše suočavaju s niskim platama, zbog čega mnogi odlaze u Europu”, navodi za Kix Kapković.
Srđan Miljanović, predsjednik Udruženja vozača i automehaničara Tuzle, ističe ozbiljan problem iseljavanja vozača iz zemlje.
“Do 15 posto profesionalnih vozača napusti Bosnu i Hercegovinu svake godine. Školuju se ovdje, steknu iskustvo, a zatim odu iz zemlje zbog loših uslova rada”, naglašava Miljanović.
Prosječna plata profesionalnog vozača u zemlji iznosi između 800 i 1.000 KM, prema riječima Miljanovića. On ističe da je ovo izuzetno mala svota, posebno uz nedavno povećanje cijena koje dodatno utječe na standard vozača. Uprkos tome, sigurnost kamiona i autobusa koje voze ostaje na zadovoljavajućoj razini, bez obzira na to putuju li izvan granica zemlje ili unutar nje.
Svaki dan, u Tuzli se može vidjeti da svaka firma otvara oglase za prijem novih vozača, ukazujući na ozbiljan problem s kojim se ova struka suočava u Bosni i Hercegovini.