Hrana i piće

Trendovi u Glovo narudžbama: Bosanci i Hercegovci u 2022. jeli više zdrave hrane

Glovo višenamjenska platforma koja omogućava pristup različitim vrstama proizvoda i jela za kupce na zahtjev, objavio je ključne trendove u protekloj godini, zasnovano na aktivnostima korisnika u osam bosanskohercegovačkih gradova.

Prema Glovo podacima, Bosanci i Hercegovci najviše vole italijansku i američku kuhinju, dok im je omiljeno jelo pizza, burgeri i gyrosi.

Potražnja za tradicionalnim jelima bila je također velika u 2022. godini i bilježi rast od 233% u odnosu na prethodnu godinu. Domaća jela su se najviše naručivala u Sarajevu, ali i u Banjaluci gdje narudžbe ovih jela bilježe veliki rast u odnosu na 2021. godinu.

Činjenica da su Bosanci i Hercegovci jeli više zdrave hrane pokazuju Glovo podaci. Tako je u 2022. godini zabilježeno 20 puta više narudžbi zdrave hrane, nego u godini prije. Zdrava jela Bosanci i Hercegovci najčešće biraju srijedom i to je obično opcija za ručak.

Posljednjih godina orijentalna kuhinja također bilježi rast, a u proteklih dvanaest mjeseci potražnja je povećana za 288%. Kebab je najpopularniji odabir među ljubiteljima orijentalne kuhinje i najčešće je izbor za ručak. Također, u Sarajevu su se najviše naručivala ova jela, dok je Tuzla grad u kojem trend narudžbi orijentalnih jela je u porastu.
U 2022. godini zahvaljujući rastućem portfoliju maloprodajnih partnera, Glovo bilježi spektakularan rast u narudžbama namirnica za čak 326% više u odnosu na prethodnu godinu, a iz trgovina su se najviše naručivali artikli: voda, mlijeko, pivo i banane.

Godina iza nas ostat će zapamćena i po neobičnim narudžbama iz kategorije aplikacije “bilo šta”, kao na primjer kada je jedan korisnik naručio 14 perika, dok je drugi naručio 24 umetka za kosu, a jedan kurir je dobio zahtjev za kupovinu odjeće u prodavnici.

Ako ste pomislili da je prva narudžba putem aplikacije Glovo u 2022. godini bila neka detox supa nakon prazničnih gozbi, onda ćete sigurno biti iznenađeni sljedećim podatkom. Naime, prva narudžba je bila iz kategorije neprehrambenih namirnica, odnosno kategorije “Cvijeće” i sadržavala je pet ruža koje su dostavljene u Sarajevo. Upravo je tokom protekle godine rastao i broj narudžbi cvijeća putem aplikacije Glovo i to za više od 415% u odnosu na prethodnu godinu, prenosi indikator.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh