Tri ključna segmenta poslovanja kompanije – pametni telefoni, IoT i lifestyle proizvodi, te internet usluge – ostvarili su prihode od 47,5 milijardi juana, 26,1 milijardu juana i 8,5 milijardi juana. Poslovanje u sektoru pametnih električnih vozila (EV) i drugih novih inicijativa donijelo je 9,7 milijardi juana, približavajući se cilju od 10 milijardi juana. Ovi rezultati potvrđuju uspjeh Xiaomi strategije “Human x Car x Home” kao ključnog faktora rasta kompanije.
Rast tržišnog udjela
U trećem kvartalu 2024. godine, Xiaomi je isporučio 43,1 milion pametnih telefona, što predstavlja rast od 3,1% na godišnjem nivou. Prema izvještaju kompanije Canalys, Xiaomi je već 17. kvartal zaredom među tri najveća brenda pametnih telefona na globalnoj razini, sa tržišnim udjelom od 13,8%.
Xiaomi je ostvario rast tržišnog udjela u Kini treći kvartal zaredom, koji je sada dostigao 14,7%. Prihod od prodaje pametnih telefona iznosio je 47,5 milijardi juana, što je porast od 13,9% u odnosu na prošlu godinu. Serija Xiaomi 15 postigla je rekordnu prodaju, premašivši milion prodatih jedinica, čime je nadmašila prethodnu generaciju u prodajnim rezultatima.
Rekordni rezultati
Prihodi IoT segmenta dostigli su 26,1 milijardu juana, što predstavlja rast od 26,3% na godišnjem nivou, uz rekordnu bruto maržu od 20,8%. Prodaja klima-uređaja porasla je za 55%, dok su prodaja frižidera i veš-mašina zabilježile rast od 20%, odnosno 50%.
Prihodi od prodaje pametnih vozila dostigli su 9,7 milijardi juana, dok je u okviru serije Xiaomi SU7 isporučeno 100.000 vozila. Prototip modela Xiaomi SU7 Ultra postavio je rekord na Nürburgring stazi, a rezervacije ovog modela premašile su 3.680 jedinica u prvih deset minuta od početka prodaje.
Kompanija Xiaomi je u trećem kvartalu 2024. godine povećala ulaganja u istraživanje i razvoj, s troškovima koji su porasli na 6 milijardi juana. Xiaomi trenutno posjeduje više od 41.000 patenata širom svijeta. Takođe, u oktobru 2024. godine, kompanija je lansirala HyperOS 2, koji pruža napredno iskustvo zasnovano na vještačkoj inteligenciji, dodatno potvrđujući svoju poziciju tehnološkog lidera.