Njegova vlasnica je kompanija Meta, koja je vlasnica i društvenih mreža Facebook i Instagram. Lični nalozi (nalozi fizičkih lica) na ovoj aplikaciji su besplatni, a novac zarađuje od kompanija koje žele komunicirati s fizičkim licima – riječ je o premium usluzi za kompanije.
Kompanije od prošle godine na WhatsAppu mogu besplatno kreirati kanale, preko kojih mogu besplatno slati poruke svima onima kojima su pretplaćeni na njihove kanale. Međutim, aplikacija ne omogućava samo komunikaciju.
Naime, primjera radi, u Indiji je preko WhatsAppa moguće kupiti autobusku kartu i rezervisati mjesto u autobusu. Potpredsjednica Metinog odjela za razmjenu poslovnih poruka Nikila Srinivasan je ukazala da je njihova vizija da s WhatsAppom omoguće usluge, kao što je kupovina autobuske karte, a da se prilikom te kupovine ne prekida komunikacija s drugom osobom.
Naglasila je da nedavno uvedena mogućnost da se WhatsApp komunikacija direktno pokrene sa stranica kompanija na Facebooku i Instagramu vrijedi nekoliko milijardi dolara. Druge aplikacije za komunikaciju imaju drugačiji pristup, piše BBC, prenosi Klix.