Taj alat bi trebao da nam omogući brisanje svih podataka o tome koja web odredišta posjećujemo i na koje smo oglase kliknuli dok smo logovali u Facebook.
Prvi ga je najavio suosnivač i glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg tokom prošlogodišnje konferencije F8, namijenjene razvojnim programerima, održane u maju. Tada je rekao kako će funkcionisati slično kao brisanje istorije pretraživanja u web pretraživaču, piše “tportal“.
U Facebooku su ranije priznali da im za predstavljanje alata “Clear History” treba više vremena.
Nije objašnjeno kako bi tačno trebalo da funkcionisati, ali Facebookov direktor finansija David Wehner upozorio je investitore kako bi zbog korištenja ovog alata ciljano oglašavanje moglo da bude otežano.
Facebookova oglašivačka mreža donosi veliki dio prihoda Zuckerbergu i društvu, koje se broji u desetinama milijardi američkih dolara.
Facebook već nudi alate za zaštitu privatnosti koji omogućavaju kontrolu nad informacijama koje oglašivači mogu da koriste za ciljano oglašavanje, piše “Daily Mail”.