Naime, već su prošle godine najavili uvođenje reklama u statuse, a sad su otkrili detalje o tome kad će uvesti ovu promjenu i kako će to izgledati.
Reklame će se u aplikaciji početi prikazivati tijekom 2020., a za početak prikazivat će se oglasi u statusu. Izgledat će poput onih na Facebook ili Instagram Storyjima i bit će prikazane preko cijelog ekrana te će se pri vrhu, umjesto imena korisnika, prikazivati ime brenda koji se reklamira, piše IBT.
Povlačenjem prsta po ekranu moći ćete otvoriti link koji će voditi do više informacija o proizvodu ili na stranicu za kupnju, prenosi “Index“.
Coming Soon to @WhatsApp…
– WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
– WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
– WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + 📸 @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP— Matt Navarra (@MattNavarra) May 21, 2019