Trenutno nema previše detalja u vezi s kategorijom “News”, ali iz kompanije Marka Zuckerberga potvrdili su da rade na tom novitetu. Na internetu možemo pročitati da su trenutno u toku pregovori s predstavnicima nekih poznatih medija poput “ABC news”, “Blumberga”, “Vašington Posta” i drugih o sadržaju koji bi se trebao prikazivati unutar te kategorije, piše “Srpskainfo“.
Nije poznato da li je neki od medija pristao na Zakerbergov prijedlog prema kojem bi im ‘Facebook’ plaćao tri miliona dolara za prikaz sadržaja, ali pregovori i dalje traje te bi se više detalja trebali saznati sljedećih mjeseci.
Jedan od razloga zbog kojih ‘Facebook’ želi posebnu kategoriju u kojoj će korisnici imati pristup vjerodostojnim medijima jest borba protiv lažnih vijesti koje su jedan od velikih problema ne samo Facebooka već i drugih društvenih mreža i interneta uopšte.
Unutar nove kategorije vijesti ne bi se trebali prikazivati cijeli tekstovi, već samo naslovi ili kratki opisi tih tekstova te poveznice na internet stranice ili mobilne aplikacije medija na kojima su ti tekstovi objavljeni.
Zuckerberg je svjestan da velike medijske kuće vjerovatno ne bi pristale na to da se njihov sadržaj prikazuje direktno na Facebooku jer bi time izgubile dio posjetilaca na svojim portalima, što bi se odrazilo na gubitak (oglašivačkog) novca, prenosi “CNN”.