Nakon što se izaberu vijesti, servis ih pretvara u audio stream, a da bi ih čuo korisnik asistentu ili pametnim zvučnicima izgovara komandu u obliku “listen to the news”. U kreiranju sadržaja Google koristi ono što je o nekom korisniku naučio tokom vremena, a u kombinaciji sa lokacijom na osnovu koje se biraju vijesti iz određene oblasti.
Servis, kako tvrde iz kompanije, ne dolazi u obliku podcast-a, već više podsjeća na isječke priloga koji mogu da se čuju na radiju. Tako Your News Update servis trebalo da u potpunosti zamijeni način na koji su se do sada dobijale vijesti preko Assistant-a, te da sadržaje personalizuje i tako ih prilagodi interesovanjima svakog korisnika.
Google je obezbijedio licence za emitovanje sadržaja iz različitih izvora, uključujući ABC, Cheddar, The Associated Press, CNN, Fox News Radio, PBS, Reuters, WYNC, te brojne lokalne radio stanice, a partnerima je plaćeno da kreiraju sadržaje u formatu koji odgovara potrebama novog servisa, prnose “Nezavisne“.