Ovo je najavljeno još tokom 2019. godine, a Mark Zuckerberg je najavio brži i moderniji Facebook a prve promjene su sada poznate. Prva i najinteresantnija jeste da Facebook više nema prepoznatljivu plavu crtu u vrhu što je negdje i bio njihov zaštitni znak. Korisnici imaju na raspolaganju opciju da biraju između dvije nijanse pozadine, nešto poput Dark Mode kod brojnih uređaja.
Ono što će takođe dobiti redizajn jeste i logo koji će umjesto u kvadratu sada biti u krugu. Font je veći a smanjen je broj ikona koje stoje na početnoj strani kako bi korištenje bilo jendostavnije, piše “Blic“.
Takođe, kreće i isčekivana opcija Facebook Dating koja će dozvoliti korisnicima da imasju svoju listu “simpatija” i ako se dvoje poklope, odnsono ako se nađu jedno drugom na listi, dobiće notifikaciju.
Tu su i još neke promjene poput unapređene aplikacije za Messenger koja će biti efikasnija, lakša i brža a biće dostupna i za Windows i macOS. Ujedno od sada će biti moguća komunikacija između korisnika Instagrama, WhatsAppa i Facebooka, bez obzira na kojoj su od ovih aplikacija.
On koji su izabrani da među prvima isprobaju novi Facebook imaće opciju i da se vrate na stari layout ali će svakako tokom godine svi preći na njega.