Kompanija Google u četvrtak je najavila da će svi oglašivači na njenoj internetskoj platformi, počevši od ovog ljeta, morati proći postupak verifikacije prije nego što kupe oglasni prostor kako bi taj dio svojeg poslovanja učinila transparentnijim.
Oglašivači će morati dati lične podatke i dokumente o kompaniji koji dokazuju ko su i u kojoj zemlji rade, najavio je Google u objavi na svom blogu.
Do sada je Google tražio provjeru identiteta samo za političke oglašivače koji su na njegovoj platformi objavljivali oglase u izbornim kampanjama.
Postupak verifikacije često se koristi kako bi se filtriralo sumnjive oglašivače, poput onih koji su tokom pandemije koronavirusa prodavali lažne medicinske zaštitne maske.
Kompanija je najavila da će početi oglašivače verificirati u fazama, prvo u Sjedinjenim Državama, a potom će nastaviti tu praksu širiti globalno, te da očekuje da će do dovršetka procesa trebati nekoliko godina.
Google je rekao da će korisnici moći vidjeti informacije o oglašivačima čiji im se oglasi prikazuju počevši od ovog ljeta, piše “Hina”.