Kada se oglasi prikazuju na YouTube videozapisima, ti kreatori obično ostvaruju dio prihoda. Međutim, nova pravila unovčavanja kažu da će kreatori koji nisu dio partnerskog programa viđati oglase na svojim videozapisima, a neće imati ništa od toga.
Nova praksa će uglavnom utjecati na manje kreatore koji nemaju veliku gledanost. Inače, YouTubeov partnerski program zahtijeva da autori akumuliraju ukupno 4.000 sati gledanja u posljednjih 12 mjeseci i imaju više od 1.000 pretplatnika.
Oglašavanje je veliki posao za YouTube i njegovu matičnu kompaniju Google, ali i za kreatore koji se mogu osloniti na veće zarade u slučaju reklamiranja putem njihovih kanala i videa, prenosi “Klix“.
Sada će YouTube moći prikazivati više oglasa, a pri tome neće morati plaćati brojnim kreatorima. Kompanija je za Verge potvrdila da se oglasi i dalje neće prikazivati na videozapisima nepartnerskih kreatora koji su usredotočeni na osjetljive teme. To uključuje politiku, religiju, alkohol i kockanje.