Ta polja obuhvataju vjerske stavove, političke stavove, adrese i polje “zainteresovani za”, koje ukazuje na seksualnu orijentaciju korisnika.
Promjena će stupiti na snagu 1. decembra. Portparol kompanije rekao je da je razlog promjene da se društvena mreža učini lakšom za korišćenje.
Kao dio naših napora da učinimo Facebook lakšim za navigaciju i korišćenje, uklanjamo nekoliko polja profila: zainteresovani za, religijski stavovi, politički stavovi i adresa. Šaljemo obavještenja ljudima koji su popunili ova polja, obavještavajući ih da će biti uklonjena”, navedeno je u saopštenju kompanije.
Obavještenje ukazuje na to da će ostale informacije korisnika ostati na njihovim profilima, zajedno sa ostatkom njihovih kontakt i osnovnih informacija.
Odluka Facebooka da se riješi ovih specifičnih polja profila dio je napora da unaprijedi svoju platformu, koja se trenutno sastoji od nekoliko funkcija koje su donekle zastarjele.
Vrijedi napomenuti da su polja informacija koja je Facebook odlučio da ukloni – ona koja druge velike društvene mreže ne nude. Platforme kao što su Instagram i TikTok imaju obrazac jednostavnih biografija koje omogućavaju korisnicima da podijele podatke o sebi ne ulazeći u konkretne detalje, kao što su politički ili vjerski stavovi, piše portal Techcrunch.com.
Ranije su ljudi možda bili zainteresovani da svoje profile popune dodatnim informacijama, ali pošto su pravila kršenja privatnosti sve jasnija i definisanija – korisnici možda više neće željeti da dijele dodatne detalje o sebi na mreži, piše Hayat.