Većina je najviše na YouTube, TikToku, Snapchat i Instagramu, a gotovo polovina tinejdžera kaže da su „gotovo stalno“ online. Snapchat je ove godine blago pretekao Instagram, prema istraživanju Pew Research Center o tinejdžerima i tehnologiji, piše forbes.
Udio od 46% tinejdžera (uzrasta od 13 do 17 godina) koji kažu da su „gotovo stalno“ online isti je kao prošle godine, iako se taj broj skoro udvostručio od 2014. godine, kada je samo 24% tinejdžera reklo da je „gotovo stalno“ online, prenosi forbes.
Nije bilo značajnih promijena u korištenju društvenih mreža između ove i prošle godine, budući da je YouTube nadmašio TikTok kao dominantna društvena platforma i koristi ga 93% tinejdžera, dok TikTok koristi 63%.
Snapchat je pretekao Instagram u 2023. sa 60% tinejdžera koji koriste Snapchat, naspram 59% koji koriste Instagram, u poređenju sa 62% koji koriste Instagram i 59% koji koriste Snapchat prošle godine, te 52% na Instagramu i svega 41% na Snapchat u periodu 2014-2015.
Korištenje društvenih medija neznatno se razlikuje prema spolu. Tinejdžerke su sklonije stalnom korištenju TikToka i Snapchat od tinejdžera, iako je stalna upotreba YouTube, Instagrama i Facebook prilično slična prema spolovima, izvještava Pew Research Center.
Pew Research Center je anketirao malo manje od 1.500 tinejdžera tokom istraživanja u septembru i oktobru, s marginom greške od 3,2 procentna poena.
TikTok svakodnevno koristi 58% tinejdžera. Među njima, 17% opisuje svoju upotrebu TikToka kao „gotovo stalnu“, a 32% kaže da ga koristi nekoliko puta dnevno.
Facebook više nije dominantan društveni medij među tinejdžerima. U periodu 2014-2015, 71% tinejdžera koristilo je Facebook, u poređenju s 33% koji ga sada koriste. Isto se može reći i za X, nekada poznat kao Twiter, čija je upotreba pala s 33% na 20% u istom vremenskom periodu.
Međutim, tinejdžeri u domaćinstvima s nižim prihodima koriste Facebook više od svojih vršnjaka: 45% tinejdžera u domaćinstvima koja godišnje zarađuju manje od 30.000 dolara prijavilo je korištenje Facebooka, u poređenju s 27% onih u domaćinstvima koja zarađuju najmanje 75.000 dolara godišnje.
I Instagram, koji je u vlasništvu Meta, matične kompanije Facebook, i dalje ostaje široko popularan. Instagram, zajedno s većinom glavnih društvenih medija, suočio se s brojnim kritikama posljednjih godina zbog toga kako štiti tinejdžere korisnike.
Moli Bohenon, novinarka Forbes