Iz Googlea su ove sedmice najavili nove opcije koje su dostupne korisnicima njihove tražilice, a koje bi trebale olakšati iskustvo pretraživanja na kompjuterima i mobilnim uređajima. Prva takva opcija koja bi, kako su naglasili na službenom blogu, trebala pomoći u inspiraciji pri pretraživanju odnosi se na prijedloge pretraživanja koji će se pojavljivati u Googleu, piše avaz.
Prethodne pretrage
Iako su se prijedlozi i prije prikazivali, sada će se oni prikazivati i prije nego što korisnici upišu prvu riječ u polju pretrage. Ti prijedlozi, objašnjavaju iz Googlea, bit će bazirani na vašim prethodnim pretragama, ali i sličnim pretragama drugih korisnika. Google je dao primjer pretrage za korejskim jelom japchae – ako ste pretraživali takvo jelo, kada pokrenete njihovu tražilicu, mogli bi vam se pokazati prijedlozi druge popularne korejske hrane, pri čemu će neki prijedlozi uključivati i fotografije.
Drugi novitet odnosi se prikaz fotografija pored tekstualnih prijedloga pretraživanja koji se prikazuju ispod pretraživačke trake dok korisnici upisuju pojam o kojem žele pronaći više informacija na mreži. Dok su se među tim prijedlozima prije prikazivali fotografije koje su u potpunosti odgovaraju specifičnim proizvodima koje ste tražili, na Chromeu na Androidu i Appleovim uređajima sada će se prikazivati fotografije i drugih prijedloga, odnosno širih kategorija uređaja.
Loš internet
Treći novitet odnosi se na prijedloge pretraživanja u slučaju problema s internetskom vezom. Zahvaljujući “poboljšanim sposobnostima” Googlea na Androidu i iOS uređajima, u budućnosti će se, čak i kada internet bude jako spor, na mobilnim uređajima prikazivati prijedlozi pretraživanja nakon što počnete upisivati prva slova u tražilici. Da bi pretraživanje bilo uspješno i pri lošijoj vezi, Chrome će prvo preuzeti lagani i “read-only” model koji sadrži najpopularnije prijedloge pretraživanja s lokalnog Googleova servera i pohraniti ga u korisnički direktorij.
Ovo su samo posljednji u nizu noviteta koje je Google predstavio na svojoj tražilici, a kompanija je nedavno najavila i nove opcije za svoj preglednik internetskih stranica Chrome koje su bazirane na umjetnoj inteligenciji, piše Zimo.