TikTok kreatorima sadržaja nudi mogućnost zarade kroz programe TikTok Creativity i TikTok Rewards, kao i poklone koje dobivaju od gledalaca tokom prenosa uživo, a TikTok dobiva dio prihoda ostvarenih ovom metodom.
Prema izvještaju koji je podijelio Bloomberg, ByteDance koji je vlasnik TikToka, prošle godine je povećao svoje prihode od ove aplikacije društvenih medija za 60 posto. U skladu sa tim, zarada je porasla na 40 milijardi dolara. Inače, ta brojka je iznosila 25 milijardi dolara 2022. godine.
Uticaj na ovu zaradu ima i TikTok Shop koji je TikTok pokrenuo u SAD-u i zemljama jugoistočne Azije. Za one koji ne znaju, TikTok Shop omogućuje prodavačima da vode svoje e-trgovine putem platforme društvenih medija. Kao što možete pretpostaviti, TikTok dobiva proviziju od prodaje koja se ovdje ostvari.
Sjedinjene Države i TikTok nisu bili u dobrim odnosima posljednjih nekoliko mjeseci te se ova platforma tamo suočava sa zabranama, piše Računalo.com.