U nastojanju da poveća udio kolača među ljubiteljima fitnesa i tehnologija koje prate zdravstveno stanje, Samsung je predstavio Galaxy Ring – pametni prsten.
Galaxy Ring je pametni prsten koji pomoću sićušnih senzora prati razne zdravstvene pokazatelje. Donedavno, pametni prstenovi su bili tehnologija koja je odjek pronalazila među uskim krugom osoba.
Samsung sa svojim prstenom očito to želi promijeniti i prva je velika tehnološka korporacija koja je ušla na to tržište. Analitičari taj potez smatraju svojevrsnim ziheraškim potezom. Procjenjuje da će u svijetu sljedeće godine biti prodano oko četiri milijuna pametnih prstenova, piše Poslovni.
Uzme li se u obzir da se sljedeće godine očekuje i prodaja oko 250 milijuna pametnih satova, jasno je da niša pametnih prstenova nije odveć unosna. Ipak, analitičari vjeruju da bi prstenovi mogli Samsungu pomoći proširiti doseg brenda. Njihovi će pametni prstenovi biti prvi doticaj budućih kupaca s tom nišom. A to bi samom brendu dugoročno moglo biti od velike koristi.