„Qatar Airways“ uvodi virtuelnog člana kabinske posade da asistira putnicima u avionu i na aerodromu koja se na prvi pogled ne razlikuje od ostalih stjuardesa, piše avaz.
Digitalna stjuardesa po imenu Sama (nebo na arapskom), može da odgovara na pitanja u realnom vremenu, da ima interakciju s putnicima i to uz pomoć vještačke inteligencije, prenosi “Njujork post”.
Sama trenutno govori samo engleski, ali se planira da do kraja godine tečno govori i druge jezike, uključujući arapski.
– Ovo je monumentalna tačka u vođenju uspješne sinergije između tehnologije i ljudi – ne samo za „Qatar Airways“ već i za avioindustriju u cjelini – rekao je potpredsjednik kompanije za marketing Babar Rahman.
Ženski “digitalni član kabinske posade” predstavljen je na velikom sajmu ITB Berlin. Trenutno je brineta, s kosom vezanom u punđu, u prepoznatljivoj crvenoj uniformi „Qatar Airwaysa“, piše 24sedam.rs.
Aviokompanija tvrdi da je virtuelni član kabinskog osoblja – također dostupan preko svog metaverzuma, nazvanog Kverse i Katar app. – prva pomoć korisnicima te vrste s AIom.
Sama kombinuje “tehnologiju sa empatijom i personalizacijom” i nudi “zanimljive interakcije koje odražavaju ljudski razgovor”. Dizajnirana je tako da uči iz ponašanja putnika kroz “sveobuhvatne vizuelne interakcije”.
Putnici mogu maksimalno da koriste Samu, i da ih ona vodi kroz 3D mapirane prikaze aerodroma, VIP prostore za odmor, i da im odgovara na pitanja u vezi s putovanjem, prtljagom, čekiranjem…