Mobiteli

Zbog mobitela smo sve manje efektni na poslu: Evo kako tome stati na kraj

Pametni mobitel se u nešto više od desetljeća uvukao u sva područja života pa i na radno mjesto.

iPhone - Nezavisne.com

Nejasna je granica između poslovnog i privatnog života. Ne samo zbog toga što šefovi ponekad šalju e-mailove i poruke i nakon što smjena završi, već i zato što zaposlenici provode previše vremena na mobitelu za radnog vremena.

To vodi nižoj produktivnosti – rekao je profesor psihologije Christian Montag koji istražuje to pitanje na Sveučilištu u Ulm u Njemačkoj.

Zbog stalnih prekida znatno se smanjilo efektivno radno vrijeme – kaže Montag.

Ljudi u prosjeku provedu oko dva i pol sata dnevno na svojim pametnim mobitelima.

Većinu vremena su na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama – rekao je Montag.

Pokreće ih strah da će nešto propustiti. Kako bi se spriječila pojava tog straha, mogu se postaviti vremenska ograničenja za upotrebu pametnog telefona u uredu.

Savjetnica za poslovno upravljanje Gabriele Thies preporučila je da se privatni e-mailovi i poruke provjeravaju samo u određeno vrijeme dana, primjerice ujutro pa opet poslijepodne.

Trebali biste odmah odgovoriti samo na one poruke koje su hitne, inače odgovorite na njih kasnije, kaže Thies.

Preporučuje i isključivanje obavijesti na mobitelima dok ste na poslu. Mobitel je najbolje spremiti u džep i ugasiti ga, ako je to moguće.

Osobe s kojima poslovno komunicirate možete pitati da “primarno komunicirate preko poslovne linije ili e-maila”, kaže Thies.

Thies dodaje da ni zaposlenici ne bi trebali slati poruke dok su na poslu, a porodica i prijatelji ih trebaju kontaktirati samo ako je nešto hitno, prenosi “Hayat“.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh