Naime, Karleuša sve češće briše sopstvene objave ubrzo nakon što ih objavi, navodno kako bi izbegla prijave i potencijalno gašenje i poslednjeg dostupnog profila.
Karleuša je prethodno izgubila pristup svom Instagram nalogu, nakon što su korisnici masovno prijavljivali sadržaj zbog uvredljivih i rasističkih komentara, posebno onih upućenih studentima koji učestvuju u blokadama fakulteta širom Srbije. TikTok profil joj je takođe ugašen, dok je iznenada deaktivirala nalog na mreži „Iks“ (nekadašnjem Tviteru), gde se suočila sa slabim odzivom i žestokim kritikama.
Na Fejsbuku, Karleuša je nastavila sa objavama koje često sadrže uvredljiv jezik, nipodaštavanje građanskih protesta i oštru odbranu vladajuće Srpske napredne stranke i predsednika Aleksandra Vučića. Posebno se okomila na studente u blokadi, koje redovno targetira kroz statuse ispunjene sarkazmom i uvredama.
„Budale po društvenim mrežama su kao neka gomila histeričnih majmuna koji skaču oko vatre… sa njima razgovor ne vredi“, napisala je u jednom od postova koji je kasnije nestao sa njenog profila.
Zanimljivo je da Karleuša trenutno na Fejsbuku prati svega tri stranice – SNS, Informer i Aleksandra Vučića, što mnogi tumače kao još jedan javni gest lojalnosti aktuelnoj vlasti. Iako je u prošlosti znala javno kritikovati režim, poslednjih godina pevačica je potpuno promenila retoriku, pa sada ističe da bi Vučić trebalo da „vlada doživotno“.
Reakcije javnosti na njeno ponašanje nisu izostale. U komentarima ispod njenih objava, koji nekada prežive tek nekoliko sati pre brisanja, korisnici je optužuju za licemerje, poltronstvo i gubitak kredibiliteta.
„Jeco, je l’ se spremaš za kraj SNS-a, kome ćeš se onda šlihtati?“ ili „Zvučni tope, videli smo te svi na Informeru onomad, a vala i čuli te dovoljno“, samo su neki od sarkastičnih komentara koji prate njene objave.
Jednostavnim pregledom njenog Fejsbuk profila jasno je da pevačica ostavlja objave o nastupima, dok one sa političkom konotacijom briše nakon 24 sata.
S obzirom na to da joj je Fejsbuk poslednje digitalno utočište, deluje da Karleuša pokušava balans između provokativnog izraza i autocenzure – sve dok i ta platforma ne reaguje, prenosi nova.
