Estradu drma kriza zbog koronavirusa, ali mnogi i dalje lijepo žive od Instagrama! Pjevačice koje imaju veliki broj pratilaca na društvenim mrežama odlično zarađuju od reklama na svojim profilima. Tako su među najplaćenijima Anastasija Ražnatović, Seka Aleksić, Teodora Džehverović i Maja Berović.
One su na Instagramu dostigle magičnu cifru od milion pratilaca, pa se zato brendovi utrkuju ko će ih pruhe angažovati.
– Tasa, Seka, Teodora i Maja imaju jasno definisane cenovnike koje njihovi saradnici nude zainteresovanim komitentima. Objava na zidu košta oko 2.500, dok za stori traže 1.500 eura. Cijena za stori je manja jer na profilu stoji samo 24 sata, ali se mnogi odlučuju za tu opciju jer ima veliki efekat. Nataša Bekvalac, koja ima oko 800.000 pratilaca, uzme i po 3.500 eura za objavu na zidu, a za stori traži 2.000 eura. Sve pjevačice imaju i popuste ako sa nekom firmom ili profilom naprave dugoročnu saradnju. Tako da je najisplativije odmah platiti paket od tri meseca – kaže za Informer jedan od saradnika ovih zvijezda.
Međutim, nisu sve objave na njihovim profilima plaćene.
– Kada promovišu neku garderobu, tu je uglavnom u pitanju kompenzacija. Seka Aleksić važi za osobu koja najčešće pristaje na takve saradnje. Ona voli da podrži male brendove, pa ih često reklamira, a oni joj šalju svoje proizvode. Njen profil izgleda bukvalno kao top-šop. Što bi narod rekao, promoviše sve od igle do lokomotive – objašnjava naš sagovornik.
Rijaliti zvijezde Kristina Kija Kockar i Luna Đogani imaju “samo” 500.000 pratilaca, međutim zbog fanatičnih fanova njihove reklame odlično prolaze. Zbog toga brendovi ne štede novac za reklamu:
-Kija i Luna imaju klizne cijene. Neku objavu naplate 1.000 eura, drugu 2.000 eura. Nekada uzmu i veće pare. Njihovi pratioci su baš revnosni i slijepo ih prate, tako da veliki broj njih zaprati profile koje one taguju.
Nijedna od dama nije želela da komentariše svoju zaradu na Instagramu.
Dijana Janković: Ja naplaćujem 5.000 dolara
Dijana Didi Janković na Instagramu ima više od milion i po pratilaca. Iako mnogi kažu da je pratioce kupila, ona tvrdi da to nije tačno i da lijepo živi od svog profila.
– Od društvenih mreža mnogo zarađujem. U Americi je reklamiranje na Instagramu baš na ceni. Jedna reklama na mom Instagramu košta 5.000 dolara – tvrdi Didi.
Ceca uzme čak 6.000 eura, Brena i Gaga se nisu unovčile
Svetlana Ceca Ražnatović uzima po čak 6.000 eura za objavu na Instagramu. Kako tvrdi jedan od njenih saradnika, ona sarađuje samo sa provjerenim brendovima.
– Ceca ne dozvoljava sebi da stane iza neke firme za koju ne može zaista da garantuje. Ne želi da zbog novca diskredituje svoje ime i prezime, tako da veoma oprezno bira sa kim će sarađivati. Ipak, na kraju reklamu dobro naplati – kaže sagovornik Informera.
Za razliku od Cece, Lepa Brena i Dragana Mirković ne koriste svoje društvene mreže za reklamiranje firmi ili to rade vrlo rijetko.