“Ponovno pokretanje verifikacije se odlaže dok god se ne postigne velika pouzdanost u pogledu zaustavljanja lažnog predstavljanja (na mreži). Vjerovatno će se koristiti različite provere za organizacije u odnosu na pojedince”, napisao je Mask u tvitu, prenosi Rojters.
Takozvana “plava kvačica” (oznaka štikliranja) ranije je bila rezervisana za verifikovane naloge političara, poznatih osoba, novinara i drugih javnih ličnosti.
Opcija pretplate na “plavu kvačicu”, koja je otvorena za svakoga ko je spreman da plati, uvedena je ranije ovog mjeseca kako bi Twitter povećao prihode jer se Mask bori da zadrži oglašivače.
Tviter je pauzirao uslugu pretplate od 8,0 dolara za verifikaciju naloga pošto su se lažni nalozi razmnožili kao pečurke, poručivši da će pretplata biti ponovo pokrenuta 29. novembra.
Mask je takođe tvitovao da je ova društvena mreža prošle nedjelje povećala broj korisnika za 1,6 miliona, što je “još jedan istorijski rekord”.
Oglašivači na Twitteru, uključujući velike kompanije poput Dženeral Motorsa, Mondelez Internešenela, Folksvagena, obustavili su reklamiranje na ovoj platformi zbog konttoverznih odluka novog šefa te društvene mreže.
Procjenjuje se da je više stotina zaposlenih na Twitteru prošle nedjelje dalo otkaz, nakon što im je Mask postavio ultimatum da se do četvrtka, 17. novrembra, prijave za “duge radne sate pod visokim intenzitetom” – ili da odu.