Osim o svojoj karijeri i stavovima, govorio je i o regionalnom uspjehu Aleksandre Prijović, ali i nevjerojatnom uspjehu Dine Merlina u Beogradu.
“Sve ono što je vezano za glazbu tog vremena i uopće za popularnu kulturu tog vremena nama daje za pravo da mi kažemo da se Jugoslavija nikada nije ni raspala ako Dino Merlin može puniti sve dvorane, ako Bijelo dugme može puniti sve dvorane, ako još uvijek svi gledaju filmove Kuste, Zafranovića, Rajka Grlića. Što se onda raspalo? Raspala se samo geografija i politika, što mene kao nekog tko je živio u to burno doba nikad nije ni interesiralo”, rekao je Karajlić u podcastu Velike Priče.
Karajlić je komentirao i turneju Aleksandre Prijović “Od istoka do zapada” te se osvrnuo na činjenicu da je samo u Zagrebu napunila pet Arena.
“To je konačan rezultat jedne ozbiljne industrije koja se zakopitila negdje početkom 21. stoljeća i koja je počela raditi po nekim zapadnim principima, a prije svega mislim na produkcija tipa Grand. Kad smo s Kusturicom radili operu “Dom za vješanje” u Parizu 2007. godine, uzaludno smo sami tražili dva pjevača koja će igrati Perhana i Azru. Samo jedan telefonski poziv mom prijatelju Žiki u Grandu je bio dovoljan da on nama “istrese” 10-ak tih mladih, talentiranih dječaka i djevojčica koji su tada imali po 16 – 17 godina. Izabrali smo Milicu i Stevu”, rekao je za Velike Priče.
U epizodi podcasta “Rosić i drugovi”, Nele Karajlić je govorio i o svojoj posljednjoj knjizi “Solunska 28”, koja je ovih dana jedna od najpopularnih u Srbiji.