Grb na prsima uvijek je veći od imena na leđima? Istina, ne može i ne smije biti drukčije, jer igrači prolaze, a klubovi ostaju, ali… Tu i tamo se rodi sportista koji (barem u nekom segmentu) može okrenuti priču naglavačke, bilo u pozitivnom ili negativnom smislu, piše 24sata.
Juventus je jedan od najvećih klubova na svijetu. Rat s navijačima i neosvajanje Lige prvaka otvorene su torinske nogometne rane, ali italijanske se titule samo nižu, Juventus je sređen, stabilan, bogat i uspješan.
I u jednoj tako velikoj i besprijekorno sređenoj instituciji učinak pojedinca može biti fascinantno jak. Ako je pojedinac o kojem govorimo: Kristijano Ronaldo (34).
U doba kad je audio-vizuelno predstavljanje nerijetko važnije od samog sadržaja, ključno je imati pravi – brend, a Kristijano je definitivno najveći sportski brend na planeti.
Pa je Juventus, otkad je u svoje bijelo-crne boje obukao briljantnog Portugalca, svoj godišnji profit povećao za 58 miliona eura, a broj svojih navijača širom planete povećao na vrtoglavih 40 miliona! Logično je, više navijača, veća zarada.
Instagram profil torinskog kluba naočigled je rastao, pa se mjesecima vrti na oko 32 miliona pratilaca, piše “Gazzetta dello Sport”.
Jeep je sam ponudio veći i daleko lukrativniji sponzorski ugovor ne “samo” zato što Kristijano nosi dres s njegovom reklamom nego i zato što je pristao biti akter u njegovim promotivnim spotovima.
Ronaldo sam približava Juventus najvećim svjetskim nogometnim brendovima, madridskom Realu, Barci i Mančester junajtedu!