Košarka

Pojavio se jezivi snimak razgovora pilota Bryantovog helikoptera i kontrole leta: “Koje su vam namjere”

Zbog guste magle i prometa koji je uzrokovan njome pilot je morao kružiti 15-ak minuta oko aerodroma.

No image - Haber.ba

Na društvenim mrežama pojavio se cijeli razgovor između pilota helikoptera u kojem je bio Kobi Brajant (Kobe Bryant) i troje kontrolora leta s kojima je on komunicirao na putu od aerodroma “John Wayne” do mjesta nesreće.

U ovoj nesreći, osim legendarnog košarkaša, nastradalo je još osam osoba.

Zbog guste magle i prometa koji je uzrokovan njome pilot je morao kružiti 15-ak minuta oko aerodroma, no u konačnici je, čini se, izgubio osjećaj za prostor i zbog niskog položaja udario u planine.

– Vremenski uslovi bili su ispod minimuma za siguran let – rekao je portparol tamošnje policije Džoš Rubenštajn (Josh Rubenstein).

Razgovor između pilota helikoptera 2EX i kontrolora leta pročitajte u nastavku.

– Helikopter 2EX, ovdje ”Burbank Tower” (aerodrom na kojem su trebali sletjeti). Recite nam svoje namjere.

– Zadržavamo posebne VFR uslove, tražimo tranziciju na 101 zapadni dio aerodroma – odgovorio je pilot.

– Helikopter 2EX, ostanite zasad izvan zračnog prostora ”Burbanka”, imamo avion koji kruži i čeka slijetanje.

– 2EX čekamo.

Nakon tri minute čekanja ponovno se javio toranj i tražio da helikopter pričeka dodatne tri minute, na što je pilot odgovorio da će nastaviti čekati.

– Kako biste nastavili planirati, očekujte da ćemo vas prebaciti na sjeverni dio aerodroma. Razgovarao sam s ”Van Nuysom” i rekli su mi da imaju nekoliko odlazaka s tog dijela aerodroma, tako da možete očekivati da nastavite tom rutom.

– Uredu, nema problema – odgovorio je pilot.

Nakon toga je toranj na aerodromu ”Burbank” odobrio prolaz helikoptera po posebnim VFR uslovima na visini od 760 metara i niže s jugoistočnog dijela aerodroma u sjeverozapadni dio. Pilot je potvrdio naredbe koje je dobio i rekao da nastavlja prema danim uputama.

– 2EX, nastavite pratiti sjeverozapadnu ruku i onda se priključite na liniju 118, a nakon toga će vas ”Van Nuys” dalje voditi. Radarska je komunikacija prekinuta.

Helikopter se tada javio aerodromu “Van Nuys” sa svojim namjerama slijetanja i uputama koje je dobio. U toj poruci rekao je da se nalazi na visini od 425 metara, što je znatno manje od upute koju je dobio od kontrolnog tornja u ”Burbanku”.

Toranj “Van Nuys” javio mu se s detaljnim uputama prema kojima treba proći taj dio aerodroma do slijetanja i na kraju je ponovio da visina mora biti na 760 metara visine ili niže.

Nedugo nakon toga helikopter je dobio odobrenje za prolaz kroz aerodrom po posebnim VFR uslovima.

– Helikopter 2EX, kontaktirajte ”Socal” na 134.2 za nastavak leta.

– 134.2 – odgovorio je pilot i to su bile njegove posljednje riječi…

– Helikopter 2EX, molim identifikaciju, čulo se od ”Socala”, kontakta za slijetanje.

Odgovora nije bilo, a helikopter je izašao izvan prostora aerodroma i mjesta gdje je trebao sletjeti.

– Helikopter 2EX, pratite kod 1.200, tražite li nastavak leta?

Odgovora ponovo nije bilo.

– 2EX, gdje… recite nam svoje namjere.

Bez odgovora.

– 2EX, i dalje letite prenisko ako ste nastavili letjeti dalje.

Nekoliko sekundi nakon toga helikopter je nestao s radara.

Iz podataka o putu letjelice vidljivo je da je u trenutku pada naglo ubrzala, čak do 300 kilometara na sat.

Također, vatrogasne službe koje su stigle na mjesto nesreće svjedoče o velikoj buktinji koju je izazvalo gorivo. Tank je bio prilično pun, s obzirom na to da let nije bio dug, piše “Avaz“.


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh