Vijesti

CATL tvrdi: Imamo bateriju s najbržim punjenjem

Dionice CATL-a uvrštene na Shenzhen u utorak su porasle za oko 1%.

Kineski CATL, najveći svjetski dobavljač baterija za EV, u ponedjeljak je najavio niz novih proizvoda, uključujući bateriju za koju tvrdi da je postavila “novi globalni rekord u tehnologiji superbrzog punjenja”.

U objavi na WeChatu, tvrtka — Contemporary Amperex Technology Company Ltd. — rekla je da njezina Shenxing baterija druge generacije može dodati 520 km (323 milje) dometa vožnje sa samo pet minuta punjenja — tek malo duže nego što je potrebno za punjenje automobila na plin, piše biznis.

Čini se da ovo CATL-ovo brzo punjenje stavlja ispred onoga kineskog EV diva i Teslinog rivala BYD, koji je prošlog mjeseca iznenadio industriju sistemom punjenja za koji je tvrdio da može dodati oko 400 km dometa svojim baterijama također za oko 5 minuta.

Neki analitičari bili su skeptični prema tvrdnjama BYD-a, ističući potencijalne tehničke prepreke i visoke troškove. Međutim, ako se pokaže izvedivom u većem opsegu, tehnologija bi mogla pomoći industriji električnih vozila da ublaži zabrinutost potrošača o dometu i praktičnosti električnih vozila.

Najnovije tvrdnje CATL-a također bi njegove vrhunske brzine punjenja smjestile ispred onih njegovih zapadnih konkurenata. Najnoviji Teslin superpunjači mogu dodati do 270 kilometara dometa u 15 minuta, dok je Mercedes-Benz Group nedavno rekao da se jedna od njegovih baterija može napuniti do 325 kilometara u roku od 10 minuta.

Novi proizvod Shenxing također je prva svjetska litij željezo fosfatna baterija s dometom od 800 km i vršnom brzinom punjenja od 12C, priopćio je CATL. Dodano je da baterija nadmašuje najveću trenutnu razinu punjenja u industriji u okruženjima s niskom temperaturom od -10°C.

U ponedjeljak je CATL također otkrio nove baterije unutar svoje serije “Naxtra”, za koju je rekao da će biti “prva svjetska masovno proizvedena natrij-ionska baterija”, čime se smanjuje ovisnost EV industrije o litiju.

Firma je dodala da natrij-ionske baterije mogu pomoći u smanjenju troškova održavanja i da mogu raditi na ekstremnim temperaturama od -40°C do +70°C.

Jedna od Naxtra baterija bila je posebno namijenjena teškim kamionima, za koju je tvrtka rekla da nudi više od osam godina radnog vijeka, a istovremeno pruža smanjene troškove životnog ciklusa i veću učinkovitost od tradicionalnih olovnih baterija.

Dionice CATL-a uvrštene na Shenzhen u utorak su porasle za oko 1%.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
✖
Na vrh