A evo i što Marko sam kaže o novom spotu:
“Ovo snimanje pružilo mi je još jedan segment u kojem sam mogao prikazati sebe na novi i drugačiji način. Kroz spot se simbolično provlači moja borba sa samim sobom te kontrast staloženosti i nemira. Minimalistično, moćno, emotivno. Nadam se da je poruka i više nego dovoljna i jasna, iako volim ostaviti ljudima da sami dožive Moli za nas na sebi jedinstven način.”
Podsjećamo, Marko je na Dori završio kao drugoplasirani s pjesmom čiju glazbu i tekst potpisuje Vlaho Arbulić. Ostao je zapamćen po snažnom i emotivnom nastupu koji se ne prestaje dijeliti i komentirati na raznim internetskim platformama.
Ovaj vrhunski mladi glazbenik, sjajnih vokalnih sposobnosti javnosti je postao poznat 2016. godine kada se pojavio na natjecanju Pinkove zvjezdice, a tada je imao samo 11 godina. Od tada njegovi coveri popularnih pjesama imaju milijunske preglede na YouTubeu. Njegove iznimne vokalne sposobnosti pohvalili su brojni domaći glazbenici s kojima je i surađivao, među kojima su Toni Cetinski, Ana Rucner i Tereza Kesovija.
Ovaj mladić skupio je do sada gotovo 40 tisuća pratitelja na Instagramu koji obožavaju njegovo pjevanje, a on za sebe kaže da glazbu živi i da na njega ima veliki utjecaj u životu.
“Glazba ima veliki utjecaj na mene. Sastavni je dio mog života. Pomaže mi i u dobrim i u lošim trenucima, u introspekciji i razumijevanju sebe.”- kaže Marko.
Svojim prvim singlom Moli za nas koji je objavljen na YouTubeu još prije predstavljanja na Dori osvojio je srca hrvatske publike, stoga ne čudi da je odmah bio u vrhu trendinga i postao favorit među 14 prijavljenih pjesama za ovogodišnju pobjedu najpopularnijeg hrvatskog glazbenog natjecanja.
“Oduševljen sam dojmovima publike nakon objave pjesme Moli za nas. Očekivao sam dobru povratnu informaciju, ali nisam se nadao da će to biti ovakvih razmjera. Iznimno sam sretan i ovo mi je ogroman vjetar u leđa za sve što slijedi.”