Utvrdili su i da je pred ovim preduzećem neizvjesna budućnost, s čime se vodeći ljudi Grada Mostara i aerodroma ne slažu. Najavljuju predan rad u budućnosti, a tvrde i da su vidni rezultati rada tokom prve godine mandata nove gradske vlasti.
Društvo nije obavljalo djelatnost za koju je i osnovano, jer je samo 124.838 KM prihoda ostvarilo za obavljene avio-operacije, stav je revizora Ureda za reviziju institucija Federacije o poslovanju Zračne luke Mostar za prošlu godinu. Za čelne ljude preduzeća stanje nije crno, uz najavu da će se uskoro ispuniti sve preporuke iz revizije.
“Dvanaest preporuka su nam dali za zadnju reviziju, a od 2017. smo 29 preporuka ispoštovali i napravili. Dvanaest nismo stigli, jer su više administrativne prirode. Ne vidim negativno ili suzdržano mišljenje”, kaže ravnatelj Zračne luke Mostar Ivan Ljubić.
Iz nevladinog sektora upozoravaju da je Zračna luka već 25 godina potpuno neiskorištena, te da kao takva dalje ne može opstati.
“Postoje dva razloga: da su političke elite koje upravljaju proračunima i koje su osnivači, apsolutni amateri – da nemaju pojma kako raditi ili da se politički guši razvoj Hercegovine i Grad Mostar. Mislim da je to drugo”, smatra Marin Bago iz Udruge Futura Mostar.
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine u posljednje vrijeme u Zračnu luku Mostar uložila je 16 miliona maraka, od čega devet u infrastrukturu, a sedam za plate, školovanje i subvencije. Sa izvještajem revizije zasad nisu upoznati.
“Kroz davanja tih sredstava smo uključeni u financiranje Zračne luke i trebali bismo imati taj izvještaj. Godinama se ulaže, a uloženo ne daje dobitak kakav bi trebao biti. U narednom periodu ćemo razmisliti o daljim ulaganjima i iznosima ulaganja”, navodi Amadeo Mandić iz Ministarstva prometa FBiH.
Bez ulaganja sa viših nivoa, Zračna luka Mostar sa sadašnjim kapacitetom poslovanja teško bi opstala. Tračak nade su linije i destinacije na koje se leti u 2022. godini,pišu Vijesti
“Nama je drago je da smo uspjeli vratiti i oživjeti stara tržišta. Nastojimo razvijati mrežu, uvoditi nove linije i destinacije. Evidentno, potencijal postoji”, smatra ravnatelj Zračne luke Mostar Ivan Ljubić.
“Zračna luka Mostar bi, po nama, trebala izvršiti reorganizaciju uprave, odnosno vlasništva, da ide pod koncesiju, javno partnerstvo ili privatizaciju. Tako bi
neko na drugi način upravljao Zračnom lukom, a ona bila u punoj funkciji”, mišljenja je Amadeo Mandić iz Federalnog ministarstva prometa.
Na velikim ekranima, zasad samo rijetkih evropskih aerodroma, na popisu odredišta može se pročitati i ime Mostara. Gradske vlasti su optimistične, federalne malo manje, a građani i dalje samo razočarani.