Kako bi i ozvaničilo svoju titulu jednog od najljepših trkačkih gradova u ovom dijelu Evrope, Sarajevo će i ove godine biti domaćin festivala trčanja pod nazivom “Olimpija Run Fest”.
Organizator festivala je Udruženje Marathon Sarajevo, a generalni pokrovitelj kompanija Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, koja je partner Sarajevskog polumaratona još od prve godine njegovog održavanja te je kao takva dobila i počasno mjesto generalnog sponzora jedinog festivala trčanja u BiH.
U okviru Olimpija Run Festa održat će se neka od najmasovnijih sportskih dešavanja u BiH, kao što su 13. “Sarajevo Sberbank polumaraton”, najmasovnija trka/šetnja za žene, djevojke i djevojčice “Djevojke na trčanju”, najatraktivniji noćni cener u BiH, štafetni polumaraton za timove u sastavu od tri osobe, trka za najmlađe ‘Kids Run’ te kratka zabavna trka duga 4 km pod nazivom “Novo Nordisk Fun Run”.
Osim utrka, koje su ujedno i najatraktivniji segment samog festivala, Olimpija Run Fest će obuhvatiti i brojne radionice koje će biti veoma korisne ne samo trkačima već i svima onima koji se bave sportom, a obuhvatit će teme poput prevencije povreda u sportu, zdrave ishrane te mnoge druge.
“Ponosno nastavljamo pružati podršku jednom od najznačajnijih sportsko-rekreativnih događanja u Bosni i Hercegovini. Naša predanost podršci sarajevskog polumaratona datira od prve godine njegovog održavanja i traje sve do danas. Čast nam je biti generalni pokrovitelj Olimpija Run Festa, koji je pozitivan primjer promocije aktivnih životnih stilova u Sarajevu, ali i cijeloj Bosni i Hercegovini. Tradicionalno, naša robna marka Olimpija, ali i drugi proizvodi iz našeg bogatog portfelja osvježavat će učesnike svih utrka festivala, koji će se održati od juna do septembra ove godine“, izjavio je Mirza Selimhodžić, direktor prodaje Coca-Cole HBC B-H Sarajevo.
Olimpija Run Fest imat će i posebno kreirani vizuelni identitet, a u aktivnostima samog festivala učestvovat će oko 10.000 trkača rekreativaca te elitnih takmičara iz BiH, regije i cijelog svijeta, što će značajno poboljšati i imidž grada i države te lokalni turistički potencijal, kroz najmanje 3.000 ostvarenih noćenja u Sarajevu.
“Sretni smo zbog činjenice da je dugogodišnje generalno sponzorstvo sarajevskog polumaratona transformirano u ovaj drugačiji krovni vid partnerstva, koji je rezultirao u pokroviteljstvu više manifestacija koje su se zbog masovnosti i značaja za zajednicu pretvorile u pravu društveni odgovornu platformu. Festival trčanja je inovativan i moderan koncept koji je već uveliko zastupljen u svim poznatim trkačkim prijestolnicama, a nastavlja se i u Sarajevu. Saradnja s kompanijom Coca-Cola HBC B-H Sarajevo dozvoljava nam da kvalitet svakog zasebnog događaja u okviru Olimpija Run Festa podignemo na novi nivo, što će rezultirati većim zadovoljstvom trkača, ali i većom vidljivošću i kvalitetnijom promocijom naših partnera“, izjavio je Erol Mujanović, direktor Udruženja Marathon Sarajevo.
Prva utrka koja očekuje trkače u okviru Olimpija Run Festa je atraktivna noćna utrka od 10 km, koja će biti otvorena i za individualne trke i za trke u timu od tri osobe (štafetno) kako za individualce, tako i za kompanije. Upis i više informacija na www.sarajevomarathon.ba.