Od prijeratnih 400 stanovnika, u selo se vratilo tek njih tridesetak. Više od pola sela pobijeno je u genocidu.
Nema najmilijih
Habiba u protekle 24 godine bajrame dočekuje u tuzi i žalosti za najmilijima. Kaže da ništa nije kao nekad, pa ni bajrami.
A kako će i biti kad nema najmilijih da vrata otvore i nema bajramskih derneka. Zahvalna je Bogu što ima unučad, koja je često obilaze i za Bajram napune joj kuću i dušu.
“Imam ja svega, puna kuća, ali tuge i boli najviše. Unučad dolazi, donose hedije i brinu se, ali nema mojih sinova Refika (1960), Rifeta (1966), Safeta (1964), snahe Tidže (1967), petogodišnjeg unuka Adisa i jednogodišnje unuke Adise da za Bajram poljube ruku svoje majke i nane”, s tugom govori starica Habiba.
Samo nada
Zato Bajram čeka u nadi da će konačno biti pronađene kosti njenog sina, snahe i dvoje unuka, ubijenih 1992. Posmrtni ostaci jednog sina nađeni su i ukopani u Potočarima. Žalosno je, kaže, što se u obnovljenoj džamiji u Krušev Dolu ne klanja nijedan vakat namaza. Žalosno je što se bar tokom ramazana ne klanju teravije i ne čuje ezan za Bajram.
Došli bi, kaže, ljudi sa strane, otvarali bi vrata komšijama, družili se i vidjeli poslije toliko godina.
Bajramski ezani ćut će se s jedanaest obnovljenih munara
Glavni imam Medžlisa Islamske zajednice(MIZ) Srebrenica Damir ef. Peštalić kaže da će se bajramski namaz klanjati u jedanaest gradskih i seoskih džamija.
Bajramski ezani čut će se s obnovljenih munara u Čaršijskoj džamiji, Daljegošti, Liješću, Dobraku, Osatu, Osmačama, Sućeski, Žutici, Gornjim Potočarima i Luci, najudaljenijem selu srebreničke općine, piše “Avaz“.
“Pored sedam naših imama, bajram-namaz i hutbu predvodit će i šest softi, koji su teravije klanjali tamo gdje nema imama”, istakao je Peštalić.
I ove godine bit će organizirano klanjanje teravih-namaza u obnovljenoj džamiji u Luci, pedesetak kilometara od Srebrenice, a ako Bog da, iduće godine teravije i bajram-namaz bit će i u obnovljenoj džamiji Krušev Do, nadomak Luke.