Naime, Prostorni plan područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju Bosne i Hercegovine autocesta na Koridoru 5C donio je Parlament Federacije Bosne i Hercegovine, a plan je objavljen u Službenim novinama FBiH 100/17, datuma 25.12.2017. godine.
Nakon što su provedene procedure definirane Zakonom o prostornom planiranju i korištenju zemljišta na nivou Federacije Bosne i Hercegovine riješen je položaj trase za nastavak gradnje na jugu, odnosno poddionica Mostar jug – Kvanj.
“Naglašavamo da JP Autoceste FBiH nisu bile nosilac pripreme Prostornog plana niti nosilac izrade Prostornog plana sa posebnim obilježjima, između ostalog, i javnih rasprava. Navedeni poslovi su u nadležnosti Federalnog ministarstva prostornog uređenja. Nadalje, želimo da istaknemo da je prilikom odabira optimalne trase autoceste na području Mostara jug – Buna urađena i multikriterijska analiza varijanti trase sa prijedlogom najpovoljnije opcije”, navode iz Autocesta.
Iz preduzeća se ističe da su lokalne zajednice partneri Autocesta tokom izgradnje projekta i zato je svaki njihov mogući zahtjev “uvijek ozbiljno razmatran i realizovan u najboljem interesu”.
“Jasno nam je da postoje pojedinačna nezadovoljstva, ali Vlada FBiH je proglasila javni interes donošenjem Odluke o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju dionice Mostar jug – tunel Kvanj na trasi Koridora 5C (Službene novine FBiH 101/19 od 19.12.2018. godine) i svakako će svi koji imaju zemljište ili objekte na trasi autoceste biti adekvatno obeštećeni prema tržišnim uslovima”, zaključuju iz Autocesta, prenosi “Klix“.