Zahvaljujući radu njihovom radu, naveo je, one su postale ujedno i značajni regionalni subjekti.
– Očekujemo i ugovore za autocestu do tunela Ivan te dio autoceste sjeverno od Zenice čime će u izgradnji biti oko 40 kilometara autoceste, rekao je.
Građani bi mašine na terenu trebali dočekati u roku od dva mjeseca, a rok za završetak radova na tunelu je proljeće 2022. godine. Već narednog mjeseca u planu je početak pripreme terena za gradnju uključujući i infrastrkukturu i pristupne ceste, dok se početak radova na samom tunelu očekuje u januaru naredne godine.
Tunel će koštati 57.628.570 eura, odnosno 111,5 miliona KM bez PDV-a, a novac je osiguran kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU). Dužina je oko 1,7 kilometara i bit će prokopan ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M17. Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1.721 metar, dok je lijeva tunelska cijev dugačka 1.761 metar.
Podsjetimo, u toku je i konkurs za izgradnju dionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan koja bi trebala biti dugačka oko 4,9 kilometara.