Kampanja „Moje Sarajevo. Moja priča“ BH Telecoma kreirana u saradnji sa agencijom Fabrika osvojila je zlato u kategoriji za najbolju integrisanu kampanju, te posebnu grand prix nagradu ovogodišnjeg No Limit Sarajevo Advertising Festivala.
Prisutnima se obratio Muamer Hadžović, v.d. izvršni direktor Izvršne direkcije za razvoj poslovanja BH Telecoma koji se ovom prilikom zahvalio stručnom žiriju što su prepoznali uloženi trud, te poručio da su osvojene nagrade rezultat rada kreativnog tima BH Telecoma i agencije Fabrika, te da mi svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo, što je bio između ostalog jedan od slogana nagrađene kampanje.
Na festivalu su prikazani i spotovi koji su dio kampanje “Moje Sarajevo. Moja priča”, a koji su objedinili čuvene scene iz filmova “Valter brani Sarajevo”, “Sjećaš li se Dolly Bell” i “Kod amidže Idriza”, uz nezaboravne replike glumaca koje često citiramo, budeći nostalgiju za svim onim lijepim stranama Sarajeva, njegovom tradicijom, mentalitetom, duhom i vrijednostima.
Podsjećamo da je BH Telecom obilježio saradnju sa SFF-om prepoznatljivom promotivnom kampanjom, uz mnogo narandžaste boje i sadržaja, uz poseban TV kanal i live kamere na kojem su se mogla pratiti sva dešavanja na Festivalu sa centralnih festivalskih pozicija.
Kompanija BH Telecom je također sinoć nagrađena sa srebrom u kategoriji najbolji video za kampanju „Pun pogodak“ sa našim reprezentativcem Miralemom Pjanićem.
No Limit Sarajevo Advertising Festival je nacionalno takmičenje u kreativnosti na kojem učestvuju agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine sa svojim kreativnim idejama i radovima.