S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju u svijetu i našoj zemlji te upozoravajuće informacije iz federalnih i kantonalnih kriznih štabova za praćenje i analizu situacije izazvane korona virusom, Elektroprivreda BiH je naložila urgentno poduzimanje preventivnih mjera s ciljem zaštite zdravlja svojih kupaca.
U tom smislu, pojačana je dezinfekcija i higijenska kontrola u svim objektima EPBiH, a posebno na naplatnim mjestima.
Ipak, apelujemo na naše korisnike da plaćanja vrše elektronskim putem, a za korisnike e-računa (svi koji račune za električnu energiju primaju putem maila) smo omogućili e-plaćanja bez provizije. Naime, EPBiH je preuzela na sebe plaćanje troškova provizije u ime kupca, tako da su ove transakcije besplatne za sve korisnike e-računa.
Usluga je trenutno dostupna u mobilnom/internet bankarstvu BBI banke (e-režije), Raiffeisen bank (Režije na klik), Sberbank BH (ClickPay), Sparkasse bank (PLATI RAČUNe), UniCredit bank (e-uplatnica) te Ziraat bank (e-Računi). Klijenti pomenutih banaka se mogu besplatno prijaviti na neku od navedenih usluga, a po izdavanju mjesečnog računa za električnu energiju, EPBiH banci šalje iznos sa posljednjeg računa te banka priprema gotovu uplatnicu i postavlja je na korisnički nalog internet ili mobilnog bankarstva. U slučaju potrebe za korekcijama uplatnog iznosa, korisnicima je ostavljena i ta mogućnost. Plaćanje odobrava kupac kada on to želi.
Za sve koji se žele registrovati na e-račun i primati račune za električnu energiju putem maila, omogućena je online prijava putem portala EPBiH (hyperlink na https://www.epbih.ba/stranica/racuni-i-placanje#e-racun), a za registraciju je potreban broj računa za električnu energiju (referenca), te broj mjernog mjesta.
Služba za komunikacije