Sistemi BH Telecoma stabilno funkcioniraju, sa dovoljnim kapacitetima za sve usluge koje pružamo našim korisnicima, uključujući i održavanje online nastave na svim područjima.
BH Telecom je stavio dodatne cloud resurse na raspolaganje obrazovnim institucijama u cilju podrške odvijanju online nastavi, kao i resurse IPTV platforme.
Osoblje BH Telecoma na odgovoran i profesionalan način radi na osiguravanju visokog nivoa svih servisa, u skladu sa trenutnom situacijom.
Povodom aktuelne epidemiološke situacije pozivamo korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum.
Podsjećamo javnost da smo, osim što smo omogućili praćenje online nastave putem Moja TV videoteke, do 30. aprila omogućili i svim mobilnim korisnicima BH Telecoma bilo gdje u BiH da se nalaze besplatno praćenje svih važnih TV i radio vijesti na mobitelu.
I dalje smo građanima i korisnicima usluga na raspolaganju 24 sata dnevno, prilikom procesa otklanjanja smetnji i odgovora na sve njihove korisničke upite putem besplatnih telefona 1444 za rezidencijalne korisnike, a za poslovne korisnike 1322 ili e-maila: poslovna.podrska@bhtelecom.ba
Kreirali smo kampanju „Ostanimo povezani. Sad više nego ikad.“ i podstranicu https://www.bhtelecom.ba/ostanimo-povezani.html na kojoj građani mogu naći sve informacije i aktivnosti koje smo kao društveno odgovorna kompanija realizirali tokom ove epidemiološke krize u BiH i svijetu.
Nastavićemo pružati podršku i pomoć našim korisnicima i bh. građanima, kako bismo im život u ovim okolnostima učinili lakšim.