BiH

Od Sarajeva do Mostara za manje od sat kroz tunel Prenj

Počeo je izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc. Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u historiji građevinarstva Bosne i Hercegovine.

Tunel Prenj - N1

Tunel je lociran u centralnom masivu planine Prenj i sa dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Evropi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara.

Autocesta od Sarajeva do Mostara uveliko će skratiti putovanje. Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 km, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 km. Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti sa dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sat vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 km i uštede vremana za više od jednog sata.

Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva sa Mostarom, odnosno jače unutrašnje povezivanje Bosne sa Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora 5c kroz Federaciju BiH. prneosi “N1“.

Tunel Prenj je dio mozaika koji će kvalitetnije pozicionirati BiH u evropske tokove jer će međunarodni koridor privući saobraćaj putnika i roba od Budimpešte prema Jadranu.

Tunel Prenj je projekat koji mijenja Bosnu i Hercegovinu a radovi počinju polovinom naredne godine.


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh