Stanarević je naveo da je rok za izgradnju dionice autoputa Prijedor – Banja Luka u dužini od 42 kilometra pet godina i da radovi kreću iz Prijedora.
Stanarević kaže da bi sredinom septembra, prema planu, trebalo da počnu i zvanični radovi na dionici autoputa Bijeljina – Rača.
“Vjerujem da ćemo do kraja godine sa turskom kompanijom postići i dogovor oko dionice od Bijeljine do Brčkog, a već imamo i prijedloge oko trase koja bi trebalo da ide kroz Distrikt Brčko. S tim ćemo izaći u javnost kada se sve strane usaglase”, rekao je Stanarević.
On je najavio da na jesen kreće i gradnja petlje u Mahovljanima na autoputu Banjaluka – Gradiška koja će služiti za isključenje na aerodrom.
Prema njegovim riječima, pored gore pomenutih puteva čeka se još niz veoma značajnih infrastrukturnih projekata kao što je dionica autoputa Vukosavlje – Brčko, ali i brzi putevi od Prijedora do Bosanske Dubice i od Bijeljine do Trebinja.
“Brzi putevi nisu u planu ove i iduće godine, ali sigurno će biti realizovani. Takođe, jedna kineska kompanija je zainteresovana za gradnju autoputa Banja Luka – Mrkonjić Grad. Planovi su veliki, a dobrobiti komunikacione mreže koju gradimo biće ogromni”, istakao je Stanarević.
Izgradnjom autoputeva od Bosanskog Novog do Banje Luke, zatim Doboj, Vukosavlje, Brčko, Bijeljina, Rača pa sve do Beograda, Stanarević smatra da će se doprinijeti razvoju kompletnog sjevera RS-a i svih lokalnih zajednica koje gravitiraju na tom području.