Nova turistička sezona je već na vidiku, ali ove godine nije izvjesno kako će ona proći. Interes turista za jadranskom obalom je nešto slabiji, jačaju Turska i Tunis, a Italija je u recesiji dok su je Nijemci jedva izbjegli. To bi, smatraju stručnjaci moglo utjecati na našu turističku sezonu, a Uskrs će biti prvi ozbiljni test
”Prijeti i nešto lošija ekonomska situacija u Italiji koja je u tehničkoj recesiji i Njemačkoj koja je rubno odnosno za dlaku izbjegla tehničku recesiju. S obzirom da su njihovi gosti česti gosti na Jadranu može se očekivati iz tih zemalja nešto manji broj noćenja”, kaže Maruška Vizek, s Ekonomskog instituta za Novu TV.
Ministar turizma: Ulazimo u vrlo zahtjevnu godinu
Ministar turizma Gari Capelli kaže kako je booking na razini prošlogodišnjeg. “Ulazimo u jednu vrlo zahtjevnu, neću reći tešku, ali vrlo zahtjevnu godinu. Naravno da naš najvažniji partner Njemačka ima malo usporeniji ‘booking’, ali on je na razini minus jedan posto u nekim dijelovima Njemačke, u nekim dijelovima na razini prošle godine.”
Ove se godine očekuje oko milijardu i 50 milijuna eura investicija, a ulagat će se u hotele, privatni smještaj. Iz gospodarske komore kažu kako je cilj goste privući kvalitetom, a ne niskom cijenama. Ne treba naglašavati koliko je turizam važan za našu ekonomiju – čini oko petine BDP-a.
U 2018. Hrvatska je ostvarila 19,7 milijuna dolazaka, a iz Hrvatske turističke zajednice poručuju kako bi bili zadovoljni da se ta brojka ponovi i ove godine, prenosi Net