Ostojić je pojasnio da je anketa rađena sredinom juna među članovima ovog udruženja, a riječ je o najvećim hotelskim kućama u Hrvatskoj. On je naveo da je pokriven dovoljno veliki uzorak da govorimo o trendovima.
On je naglasio da se ulažu dodatni marketinški i prodajni napori da bi se u najboljem slučaju dostigle prošlogodišnje brojke.
“Naznake optimizma bilježe se samo u kompanijama koje su ulagale u povećanje kvaliteta usluge”, rekao je Ostojić, prenosi “Tanjug”.
Prema njegovim riječima, riječ o najizazovnijoj sezoni u posljednjih nekoliko godina, na šta najviše utječe oporavak konkurenata na Mediteranu, ali i signali recesije na ključnim emitivnim tržištima, dok se Brexitu pripisuje tek neznatna važnost za sada.
Sporiji tempo rezervacija prijavilo je čak 70 posto anketiranih apartmanskih naselja, 62 posto hotela i 44 posto kampova, a jedva petina hotela ima jači broj rezervacija nego prošle godine.
Iz tog razloga, čak 22 posto hotela očekuje da će u ovoj sezoni snižavati cijene, 12 posto očekuje slabiju zauzetost, a pet posto manji prihod. Za kampove vlada još manji optimizam, jer čak 40 posto očekuje manji prihod u ovoj godini, uz pad zauzeća za 41 posto.