Svijet

Nijemci sve rjeđe odlaze u restorane

Rast cijena i privredna nesigurnost utječu na navike mnogih njemačkih potrošača.

Ilustracija/Pexels

Rast cijena i privredna nesigurnost utječu na navike mnogih njemačkih potrošača. U posljednje vrijeme trgovine profitiraju od prodaje finih, gotovih jela, pokazalo je istraživanje Instituta EHI.

Potrošači su nastojali smanjiti izdatke i birali su jeftinije alternative. Komercijalna gastronomija nudi dobre proizvode po višestruko nižim cijenama od klasičnog ugostiteljstva“, rekao je autor studije Olaf Hohmann (Hohmann).

Proizvodi poput gotovih jela i pizza smatraju se trogovačkom gastronomijom. U ponudi su pekare, kafići, vitrine s toplom hranom, kao i restorani u sklopu supermarketa, trgovački centri, benzinske pumpe te trgovine namještajem ili građevinskim dijelovima.

Ovaj oblik gastronomije lani je zabilježio rekordan promet od 11,7 milijardi eura, što je oko 16 posto više nego 2022. godine, prenosi SEEbiz.

Industrija također ima koristi od promijenjenih prehrambenih navika, rekao je Hochmann.

Grickalice između obroka postaju sve važnije. Nema više samo klasičnih obroka poput doručka, ručka i večere. Ljudi sada jedu kad su gladni“, rekao je Hochmann.

Potrošači u supermarketima uglavnom biraju klasična jela – odreske, sendviče, punjene odreske i druga jela od mesa. Jaka i hranjiva tradicionalna jela i pizza najbolje se prodaju. Kupuju se uglavnom osvježavajuća pića, kafa i voda.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh